Voorwaarden

Voorwaarden Webshop

Landgoed de Bonte Belevenis (hierna te noemen LdBB)

14 dagen recht van retour of ruilen

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Je hebt vervolgens 14 dagen, na de herroepingsmelding, om de producten naar ons terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

 

Retourneren

Als je de goederen terugstuurt, stuur dan een ingevuld retourformulier mee zodat wij weten van wie de retour afkomstig is en hoe we deze verder moeten afhandelen. Zodra het pakket bij ons binnen is zullen wij deze direct verwerken. De retour verzendkosten worden niet vergoed.

Deelvergoeding

Bevalt je aankoop toch niet helemaal, maar heb je het al in gebruik genomen? Dat is jammer.
Voor al je aankopen geldt 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen krijg je van ons een deelvergoeding. 

  • Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst)
  • Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van de aankoop verminderd is. De waardevermindering kan dan oplopen tot 100% van het aankoopbedrag. Ook als het product al in gebruik is genomen en daardoor onverkoopbaar is geworden kan de waardevermindering oplopen tot 100% van het aankoopbedrag
  • Producten die vallen onder de uitzonderingen zijn uitgesloten van deze regeling.

Terugbetaling

Wat krijg je terug?

Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug inclusief de betaalde verzend- en betaalkosten, exclusief terug-verzendkosten. Komt jouw product in aanmerking voor een deelvergoeding? Dan betalen we het betreffende gedeelte van het aankoopbedrag terug.

Hoe krijg je je geld terug?

Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je de bestelling hebt afgerekend. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard zo snel mogelijk contact op.​

Tips voor het retour sturen

  • Zorg ervoor dat het artikel goed ingepakt is, zodat het niet beschadigd kan raken tijdens het transport.
  • Gebruik bij voorkeur dezelfde omdoos en verpakkingsmaterialen waarin wij het product hebben verstuurd.
  • Plak in geen geval stickers op de productverpakking.
  • Schrijf in geen geval op de productverpakking.

 

Enkele producten die uitgezonderd zijn

  • Verzorgingsproducten, zoals zepen, bodylotion, massageolie, etc. waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet geruild of geretourneerd worden, om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne.
  • Kaarsen, die gebrand hebben

Kosten voor het retour sturen

Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening 

 

Bezorging:

Bezorging binnen Nederland

Verzendkosten voor zendingen in Nederland
Verzendkosten bedragen € 7,25 incl. btw. Orders met een bedrag boven de € 50,-  worden gratis verzonden. Voor orders boven de 10 kg. worden aangepaste tarieven gerekend, informeer naar de kosten

 

Verzending binnen Nederland 
Het overgrote gedeelte van ons assortiment is in voorraad en wordt na betaling binnen 2-3 werkdagen naar u verstuurd.  Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag.

 

Bezorging naar België

Verzendkosten voor zendingen naar België
Verzendkosten bedragen € 13,00 Orders met een bedrag boven de € 50,- worden gratis verzonden. Voor orders boven de 10 kg. worden aangepaste tarieven gerekend, informeer naar de kosten

 

 

 

Dagen waarop wij niet verzenden
Tijdens nationale feestdagen is ons magazijn gesloten. Op zaterdag en zondag is ons magazijn gesloten en worden er geen bestellingen verzonden.

 

Bezorgopties

Landgoed de Bonte Belevenis biedt de volgende bezorgopties aan.

  • Met PostNL
  • Ophalen in Den Hoorn (Texel), Rommelpot 11

 


Service en Garantie voorwaarden

De producten die LdBB zijn op ambachtelijk wijze geproduceerd en kunnen enigszins afwijken van hetgeen op de foto wordt getoond.  Wij maken met onze producten met zorg en van hoogwaardige grondstoffen. Wat garantie betreft houden wij ons aan de Nederlandse wet omtrent wettelijke garantie bepalingen voor consumenten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.  LdBB is in alle gevallen het eerste aanspreekpunt voor aanspraak op garantie..

Garantievoorwaarden

  • Bij een ongegronde klacht komen alle gemaakte kosten voor de consument.
  • Indien een klacht gegrond is, dan wordt het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd of (gedeeltelijk) vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd.
  • Artikelen die voor garantie of normale reparatie aan ons worden aangeboden dienen schoon en droog te zijn. Wij verzoeken je om de producten schoon aan ons toe te sturen.

 

  • Wanneer je aanspraak wilt maken op garantie dien je altijd een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een kopie van de factuur) mee te sturen zodat onze serviceafdeling kan zien dat je voor garantie in aanmerking komt..

Uitzonderingen op de garantie*

In sommige gevallen kan er geen aanspraak gemaakt worden op garantie zoals:

  • Beschadigingen door opzet of nalatigheid
  • Ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
  • Schade die aangebracht is door natuur, mens of dier vallen niet onder de garantie (zoals o.a. bliksem schade).

 

 

 

 

 

Ruilen & Retourneren

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden en het product retour sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

 

Uw gegevens :

Naam:_____________________________________________________ Adres:_____________________________________________________ Postcode:__________________________________________________ Plaats:________________________________Land:________________

Telefoonnummer: ___________________________________________

E-mail:____________________________________________________

 

Ordernummer: ___________________________________________

Klantnummer: ____________________________________________

Betaald met: _____________________________________________

IBAN nummer: ____________________________________________

Naam rekeninghouder: _____________________________________  

Datum retourzending: ___________________________________________

 

Omschrijving/toelichting:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Stuur de artikelen compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) en, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele, onbeschadigde verpakking, met een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de kopie factuur) en een zo volledig mogelijk ingevuld retourformulier retour. Handige tips Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het handig om de volgende tips op te volgen.

• Zorg ervoor dat het artikel goed ingepakt is zodat deze niet kan beschadigen door transport

• Gebruik bij voorkeur dezelfde omdoos en verpakkingsmaterialen waarin wij het product naar je hebben verstuurd

• Plak in geen geval stickers op de productverpakking om waardevermindering te voorkomen

• Schrijf in geen geval op de productverpakking.

Breng het pakket naar het, daar ontvang je een kenmerk (barcode) als bewijs waarmee je aan kunt tonen dat het pakket is terug gestuurd. Bewaar deze code goed en zorg dat je deze bij de hand hebt als het nodig is.

Afhandeling van de retourzending.

Zodra het door jou retour gestuurde artikel bij ons is verwerkt, ontvang je hierover automatisch bericht. Wij streven ernaar om je retour zo spoedig mogelijk af te werken. Ons streven is om dit af te handelen binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van het pakket. Onderstaand adreslabel kun je uitknippen en op de doos plakken.

 

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afzender ______________________ ______________________ ______________________

AAN:        Landgoed de Bonte Belevenis, t.a.v. Retouren, Rommelpot 11, 1797 RN, Den Hoorn, Nederland

 

 

RETOURFORMULIER Ruilen & Retourneren Retourvoorwaarden

 

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Je hebt vervolgens 14 dagen, na de herroepingsmelding, om de producten naar ons terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Deelvergoeding Bevalt je aankoop toch niet helemaal, maar heb je het al in gebruik genomen? Daar balen wij ook van. Voor al je aankopen geldt 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen krijg je van ons dan ook een deelvergoeding. • Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 30 dagen (vanaf de dag van ontvangst). • Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is. De waardevermindering kan dan oplopen tot 100% van het aankoopbedrag. Ook als het product al in gebruik is genomen en daardoor onverkoopbaar is geworden kan de waardevermindering oplopen tot 100% van het aankoopbedrag • Producten die vallen onder de uitzonderingen zijn uitgesloten van deze regeling Terugbetaling Wanneer betalen we terug? Wij zullen alle gemaakte kosten (aanschafkosten en verzendkosten) zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen na herroeping terugstorten. Wij kunnen wachten met terugbetalen totdat wij de door jouw retour gestuurde producten (samen met het retourformulier) hebben ontvangen of indien je het bewijs dat je de producten hebt verstuurd hebt overlegd. Wat krijg je terug? Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug inclusief de betaalde verzend en betaalkosten, exclusief retourverzendkosten.

Komt jouw product in aanmerking voor een deelvergoeding? Dan betalen we het betreffende gedeelte van het aankoopbedrag terug. Hoe krijg je je geld terug? Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je de bestelling hebt afgerekend. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard zo snel mogelijk contact op.

Tips voor de retourzending • Zorg ervoor dat het artikel goed ingepakt is zodat deze niet kan beschadigen door transport • Gebruik bij voorkeur dezelfde omdoos en verpakkingsmaterialen waarin wij het product hebben verstuurd • Plak in geen geval stickers op de productverpakking • Schrijf in geen geval op de productverpakking. Enkele producten die uitgezonderd zijn: verzorgingsproducten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet geruild of geretourneerd worden, om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne •